Umiejętność | Opis | Wymagania |
Mental Strike | Zwykłe nie-żywiołowe zaklęcie. | Level 15 |
Fire Boomerang | Zwykłe zaklęcie ognia. | Level 18, Mental Strike Lv3 |
Lightning Ball | Zwykłe zaklęcie elektryczności. | Level 18, Mental Strike Lv5 |
Spike Stone | Zwykłe zaklęcie ziemi posiadające szansę ogłuszenia przeciwnika. 10% na Lv 1, 20% na Lv20. | Level 18, Mental Strike Lv2 |
Sword Wind | Zwykłe zaklęcie powietrza. | Level 20, Mental Strike Lv5 |
Hot Air | Słabe zaklęcie ognia ze słabymi obrażeniami przez czas trwania efektu. | Level 25, Fire Boomerang Lv3 |
Strong Wind | Średnie zaklęcie powietrza odrzucające wroga do tyłu. | Level 25, Sword Wind Lv5 |
Ice Missile | Zwykłe zaklęcie wody posiadające szansę spowolnienia przeciwnika. -10% MSPD na Lv20. | Level 25, Mental Strike Lv3 |
Water Ball | Średnie zaklęcie wody. Na danych levelach zwiększa ilość baniek, powiększając całkowite obrażenia. | Level 25, Ice Missile Lv5 |
Lightning Palm | Średnie zaklęcie elektryczności. | Level 25, Lightning Ball Lv5 |
Ho Air | Zaawansowane zaklęcie ognia. Wróg staje się podatniejszy na zaklęcia powietrza (+20% obrażeń) | Level 30, Hot Air Lv7 |
Wind Cutter | Zaawansowane zaklęcie powietrza. | Level 30, Strong wind Lv7 |
Spring Water | Zaawansowane zaklęcie wody. Wróg staje się bardziej podatny na elektryczność przez krótki moment. | Level 30, Water Ball Lv7 |
Lightning Shock | Zaawansowane zaklęcie elektryczności | Level 30, Lightening Palm Lv7 |
Looting | Szansa na unieruchomienie przeciwnika. 65% szansy na Lv20. | Level 30, Rock Crash Lv7 |
Blinkpool | Teleportuje niedaleko. Zasięg lekko zwiększa się ze wzrostem levela zaklęcia. | Leevl 30, Mental Strike Lv3 |